داتیس پارتیشن

پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای

آنچه در این مقاله می‌خوانید

پارتیشن شیشه ای

می تواند محیط کار شما را به یک محیط زیبا و جذاب تبدیل کند. پارتیشن شیشه ای در کشور انگلیس طرفداران خیلی زیادی دارد. سازه ای  شیشه ای عایق صدا بوده و در عین حال زیبایی و جذابیت را به محیط کاری شما اضافه می کند، حتی تا ۵۰ دسیبل مانع ورود صدا به درون پارتیشن می شود. در این چنین شرایطی کارکنان می توانند خیلی خوب و با تمرکز بیشتری کار کنند.

پارتیشن شیشه ای

زیبایی

شیشه سکوریت با هر نوع سازه ای  سازگار است و سازه ای  شیشه ای با هر محیطی می تواند هماهنگ شود. پارتیشن شیشه ای در ایجاد یک فضای خاص در محیط اداره نقش بسیار مهمی بازی می کند. هم می تواند فضای اداری را به لحاظ بصری متحول کرده و هم این که حریم خصوصی کاربران را حفظ و حراست کند. سالن های زیبایی و آرایشگاه ها می توانند با سازه ای شیشه ای مشتریان بیشتری را جذب کنند. سازه ای  های شیشه ای فریم لس زیبایی دوبرابری دارند و برای کاربری های مختلف مناسب و شایسته هستند.

با شیشه سکوریت

شیشه سکوریت باعث امنیت بیشتر پارتیشن شیشه ای می شود و البته توجه داشته باشید که متریال های مختلفی می تواند برای ساخت پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار بگیرد. روی شیشه سازه ای می توان لوگو شرکت را حک کرد که در این صورت بر زیبایی آن افزوده می شود. امروزه شیشه سازه در رنگ های مختلفی تولید می شود. این نوع شیشه ها عایق صدا بوده و از انتقال صدا به واحدهای دیگر محیط جلوگیری می کند.

تلفیق شیشه و استیل

هر متریالی می تواند با شیشه تلفیق شود. استیل به عنوان متریال ثانوی می تواند بر زیبایی سازه شیشه ای بیفزاید. سازه شیشه ای نوع جدیدی از سازه ای بوده و طرفداران زیادی دارد. سازه شیشه ای باعث زیبایی بصری در محیط شده و تلفیق استیل با آن بر عمر سازه شیشه ای خواهد افزود.

ویژگی های

  • نصب سریع
  • ارتفاع استاندارد یا کامل
  • ضخامتی در حدود ۱۰ میلی متر
  • رنگ های متنوع
  • جذابیت و شیک
  • عایق صدا
  • تک جداره بودن
  • طرح های سند بلاست

شیشه پارتیشن

ضخامت شیشه سکوریت ۱۰ میلی متر است که باعث می شود که محیط اداری شما خاص تر و زیباتر به نظر برسد.

شیشه سکوریت در هر رنگی تولید می شود. شیشه پارتیشن مقاوم بوده و زیبایی خاص خود را نیز دارد. زیبایی، مقاومت، رنگ های متنوع و عایق صدا و دما و گرد و غبار مهم ترین مزایای پارتیشن شیشه ای است. مواد اولیه سازه از بهترین مواد بوده و کیفیت سازه شیشه ای را ارتقاء می دهد.

یراق آلات

اتصالات و یراق آلات سازه شیشه ای به نصب آسان کمک می کند و باعث پایداری هر چه بیشتر آن می شود. هم اکنون شرکت های مختلف داخلی و خارجی یراق آلات سازه شیشه ای را تولید می کنند. این یراق آلات بسیار با کیفیت بوده و باعث زیبایی وکیفیت بالایی سازه شیشه ای می شود و باعث می شود که به مدت زمان زیادی دوام داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مقالات مرتبط

دسترسی سریع