داتیس پارتیشن

اطلاعاتی در خصوص دکوراسیون اداری
دکوراسیون اداری

آنچه در این مقاله می‌خوانید

اطلاعاتی در خصوص دکوراسیون اداری

دکوراسیون یکی از مهم‌ترین مواردی است که در یک اداره بسیار با اهمیت است. شاید افراد زیادی به این نکته توجه چندانی نداشته باشند و بیشتر بر این باور باشند که مهم اصل کار و فعالیتی است که یک شرکت انجام می‌دهد و دکوراسیون اداری نوعی صرف هزینه و وقت اضافی در بردارد و چندان دارای اهمیت نمی‌باشد. در اینجا باید به این نکته توجه نمود که این نوع از تفکر بسیار اشتباه است. همان‌طور که کارت ویزیت یک شرکت نماد آن شرکت است داشتن یک دکوراسیون اداری درست و اصولی و مطابق با معیارهای شرکت می‌تواند نماید شرکت شما باشد.

دکوراسیون اداری
دکوراسیون اداری

نکات مهم در انتخاب دکوراسیون اداری

نکاتی وجود دارد که در انتخاب و ساخت یک دکوراسیون اداری زیبا و شیک کمک‌کننده خواهد بود که به شرح زیر می‌باشد:

نوع سبک ساختمان شما تأثیرگذار است

اگر دفتر کار یا اداره شما یک ساختمان قدیمی است و به سبک قدیمی طراحی شده است و نمی‌توانید تغییر چندانی در آن ایجاد کنید می‌توانید بدون نگرانی به سراغ دکوراسیون اداری از نوع کلاسیک باشید که با المان‌های نئوکلاسیک درآمیخته باشد. در این روش هم دفتری شیک خواهید داشت و هم از فضای قدیمی آن بیشترین بهره را برده‌اید. درباره سبک‌های مختلف نیز به همین صورت می‌توانید عمل کنید.

کار شما چیست؟

این مهم است که نوع دکوراسیون اداری شما مرتبط با کاری که انجام می‌دهید باشد به‌عنوان‌مثال یک شرکت تبلیغاتی بهتر است از تابلوها یا تیزرهایی که ساخته است در فضای دفتر کار استفاده کند. یا به‌عنوان‌مثال که همگی با آن آشنا هستید آیا دیده‌اید که در بیمارستان‌ها یک تابلو با عکس کودک یا پرستاری روی دیوار نصب می‌کنند که علامت سکوت را نشان می‌دهد؟ بله درست است وقتی این تصویر را در هرکجا ببینید ناخودآگاه ذهنتان به سمت مطب دکتر یا بیمارستان می‌رود این نوعی نفوذ به حافظه و ضمیر ناخودآگاه است. شما نیز با این روش می‌توانید دکوراسیون اداری محل کار خود را طراحی و اجرا نمایید.

سایر موارد

روش‌های بسیاری برای انتخاب و طراحی دکوراسیون اداری وجود دارد نظیر استفاده از رنگ‌های خنثی به‌منظور آرامش افراد در اتاق انتظار یا ملاقات با شما. یا استفاده از دکوراسیون ساده و خلوت به‌منظور نشان‌دادن سادگی که نشان می‌دهد شما هزینه زیادی بابت خدمات یا کالای خود دریافت خواهید کرد و هزاران مثال وجود دارد تا بتوانید سبک و روش خود را در این کار بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مقالات مرتبط

دسترسی سریع