داتیس پارتیشن

پارتیشن اداری ، لباسی زیبا برای شرکت ها
پارتیشن بندی اداری

آنچه در این مقاله می‌خوانید

دیگه نیاز نیست برای جدا کردن قسمت های مختلف شرکتت کلی هزینه کنی! پارتیشن اداری بهترین انتخاب برای توست! پارتیشن اداری به خصوص پارتیشن شیشه ای، که خیلی لوکس و خوشگله تونسته هم فضای شرکت ها رو زیباتر کنه و هم آسایش بیشتری برای کارمندها و مراجعه کننده ها ایجاد کنه. حالا برسیم به مدل های مختلف پارتیشن اداری که میتونی طبق سلیقت انتخاب کنی. اگر بودجه کمی داری ما پیشنهاد های جالبی برات داریم.

پارتیشن اداری در اصل دو مدله!

البته منظور ما از مدل یه چیز دیگست! به طور کلی پارتیشن اداری یا از نوع ثابته، یعنی نمی تونی جابجاش کنی یا از مدل متحرکه که قابلیت جابجایی داره. حالا فرقشون چیه؟ گاهی اوقات فضای شرکتت کوچیکه و نیاز به پارتیشنی داری که بتونی بر اساس موقعیت شرکتت، تغییرش بدی و جابجاش کنی. گاهی نیازه که به طور کلی پارتیشن رو برای مدتی جمع کنی و کنار بذاری. در این صورت نیاز به پارتیشن اداری متحرک یا سیار دارید.

پارتیشن اداری چوبی یا ام دی اف

جنس چوب محشره و هنوزم میتونه بهترین انتخاب باشه. حالا فکرش رو بکن که چوب با شیشه ترکیب بشه و یه پارتیشن بی نظیر برای شرکتت اجرا بشه. پارتیشن اداری چوبی معمولاً تا سقف دنباله دار نیست و به صورت سیار هم ساخته میشه یعنی میتونی جابجاش کنی. اندازه و سلیقه مشتری اینجا نقش مهمی داره و میتونه کلی به زیبایی فضا کمک کنه. اگه فکر می کنی پارتیشن اداری تمام چوبی خیلی دلگیره، میتونی از مدلی استفاده کنی که چهارچوبش چوبیه و نوع پارتیشن از جنس شیشه است. این مدل ها هم خیلی خوشگله و هم دوامش زیاده. خلاصه دستت برای انتخاب بازه.

پارتیشن چوبی اداری
پارتیشن چوبی اداری

انعکاس نور رو با پارتیشن شیشه ای تجربه کن!

ما که نظرمون اینکه کارمندها باید بتونن با هم یه تعامل کوچکی داشته باشن، پارتیشن شیشه ای هم حد و حدود رو اجرا می کنه و هم باعث میشه انگیزه برای کار بیشتر بشه. از بس علاقه و سفارش برای پارتیشن شیشه ای زیاده که کلاً تلاشمون اینه تا در مورد این سبک پارتیشن بیشتر صحبت کنیم. پارتیشن اداری شیشه ای از مدل های جدید تو بازاره که تونسته با یراق آلات ترکی و اروپایی، بکر و بی نظیر بشه. تو سریال های ترکیه ای و آمریکایی، این پارتیشن ها خیلی جذابه، چرا خودت از اینا انتخاب نکنی؟

پارتیشن اداری شیشه ای مدل های تک جداره و دوجداره داره که بستگی به حساسیت کار و محیط شرکت میتونی مدل مورد نظرتو انتخاب کنی. اگر محیط شرکتت حساسیت بالایی داره، کارمندات نیاز به تمرکز بالایی دارن پس باید به فکر عایق صدا باشی و پارتیشن شیشه ای دو جداره نیازت رو برطرف میکنه. خبر خوب اینکه پارتیشن اداری شیشه ای تا سقف ادامه داره و میتونه یه جداکننده درجه یک باشه. اما یادت باشه این پارتیشن ها معمولاً ثابت هستن و باید از اول برای اندازه و مکان اجراش تصمیم درستی بگیرید.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای تک جداره ارزون و مناسب

اگه هدف اینه که برای پارتیشن اداری شیشه ای کمتر هزینه کنی، نیازی به مدل های دو جداره نداری. میتونی پارتیشن شیشه ای تک جداره رو انتخاب کنی. این پارتیشن ها سایزبندی های مختلفی دارن و یکی از مزیت های مهمشون این هستش که وزن کمی دارن. یعنی میتونی مدل های سیار رو سفارش بدی و به راحتی هر زمانی که به پارتیشن نیاز نداشتی جمعش کنی و بذاری یک گوشه! قیمت ارزون، وزن سبک، مدل زیبا و فضای جداسازی استاندارد یعنی تونستی یک تیر و چند نشون بزنی!

صداهای مزاحم رو حذف کن!

بعضی شرکت ها شرایط کاری حساسی دارن. این موضوع باعث میشه که نیاز به عایق صوتی داشته باشن. پارتیشن اداری شیشه ای دو جداره دقیقاً همین کارو برات میکنه. به طور کلی میتونی هم محیط دلچسبی ایجاد کنی هم از نظر صدا شرایط رو کنترل کنی. استحکام و مقاوم این پارتیشن ها بی نظیره. از طرفی میتونی مدل هایی که دارای چهارچوب آلومینیومی هستش رو انتخاب کنی که ضخیم تر هستن.

مزایای پارتیشن اداری

حالا برسیم به مزیت های جالب پارتیشن اداری که دونستنش میتونه کلی بهتون کمک کنه. یکی از مهمترین مزیت های پارتیشن اداری اینه که بهت کمک میکنه تا فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشی! حالا این یعنی چه؟ در واقع اگر داخل شرکت ها رو دقیقتر بررسی کنی مشخص میشه که خیلی از فضاها میتونن مورد استفاده قرار بگیرن اما باید یه فکری براشون کرد. وقتی از پارتیشن اداری استفاده میکنی میتونی بهش سبدها یا طبقه های مختلفی وصل کنی و کلی فضاسازی جدید داشته باشی.

موضوع دیگه ای که باید بدونی اینه که شرایط ساخت پارتیشن اداری با متریال های مختلف برات فراهم شده و میتونی هر جنسی که مدنظرته انتخاب کنی. مثلاً میتونی از جنس فلزی استفاده کنی، مدل های شیشه ای رو انتخاب کنی و یا به سراغ جنس چوبی بری. حتی میتونی مدل های ترکیبی رو انتخاب کنی و کلی به فضای شرکتت زیبایی بدی. اگر فضای شرکتت خاصه یه سری متریال های نرم و پارچه ای هم وجود داره که میتونه برای بعضی از بخش ها مناسب باشه.

پارتیشن اداری کمک میکنه تا کلی فضا برای بازدیدکننده ها اضافه بشه. اصلاً وظیفه پارتیشن ها همینه که فضای کاری بیشتری ایجاد بشه و ارباب رجوع احساس خوبی داشته باشد. وقتی به جلوه بصری شرکتت کمک کنی می تونی کلی به ارزش کارت اضافی کنی.

پارتیشن شیشه ای

فضای شرکتت رو نو کن!

قابلیت نوسازی و جابجایی یکی از مهمترین ایده های اجرای پارتیشن اداری محسوب میشه. دیوارهای سنتی کلاً هزینه های زیادی دارن و با محیط زیست سازگار نیستن. هزینه های مالی برای این تغییرات گاهی اونقدر سرسام آوره که باعث میشه به کل از نوسازی منصرف بشین. پارتیشن اداری بهتون کمک میکنه تا جابجایی بهتر صورت بگیره و بتونی شرکتت رو نوسازی کنی.

این روزها نوسازی میتونه انگیزه ای برای کار کردن بهتر بشه و در نهایت روی سودآوری شرکت هم تاثیر بذاره. نوسازی با پارتیشن اداری خیلی ارزون تر از روش های دیگه است و البته که تعهدپذیری بالایی در قبال محیط زیست داره.  این روزها باید به سراغ روش های کم هزینه اما ارزشمند رفت تا یه بازی برد برد حساب بشه. حقیقت اینه که بهتره همه چیز بر اساس شرایط محیطی در نظر گرفته بشه و بهترین تصمیم رو بگیری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مقالات مرتبط

دسترسی سریع