داتیس پارتیشن

ویژگی های میز کارشناسی
ویژگی های میز کارشناسی

آنچه در این مقاله می‌خوانید

ویژگی های میز کارشناسی

استفاده ی میز و صندلی در ادارات و شرکت ها به دلیل اینکه از نیاز های یک محیط اداری به شمار می رود غیر قابل اغماض است. اما اینکه انواع میز اداری را بشناسیم مسئله ای دیگر است. در این مقاله به بررسی ویژگی های میز کارشناسی خواهیم پرداخت.

میز کارشناسی چیست؟

میز کارشناسی تقریبا در هر اداره، شرکت و یا سازمانی یافت می شود اما کمتر کسی تفاوت آن را با میز کارمندی یا میز اداری ساده می داند. میز کارشناسی از ابعادی بزرگ تر از میز کارمندی ساده برخوردار بوده و معمولا دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد.

طراحی میز کارشناسی

یکی از اصولی که در ساخت میز کارشناسی رعایت می شود این است که طراحی آن به گونه ای انجام شده که بیشترین ابزار و وسایل را بتوان به صورت منظم در این میز قرار داد به طوری که آشفتگی ایجاد ننماید در حالی که ابعاد آن نسبت به میز مدیریت کوچک تر بوده و فضای کمتری را اشغال می کند.

برای خرید این نوع میز که کمی از میز کارمندی ساده متمایز است بهتر است هدف از خرید آن را در نظر بگیرید به عنوان مثال اگر برای منشی یک شرکت میز می خرید یک میز کارمندی که برای سیستم کامپیوتری و تلفن جای کافی داشته باشد مورد نیاز است.

اما در خرید یک میز برای کارمندی که طراح است یا کار او همراه با بررسی پرونده های زیادی می باشد خرید میز کارشناسی پیشنهاد می گردد. به این دلیل که میز کارشناسی ابعادی بزرگتر داشته و کاربر می تواند ابزار و وسایل خود را به راحتی بر روی آن جای داده و بدون آشفتگی به کار خود بپردازد.

ویژگی های میز کارشناسی
ویژگی های میز کارشناسی

ویژگی های میز کارشناسی

  • میز کارشناسی عموما از ارتفاع ۷۵ تا ۸۵ سانتی متر متغیر است و بنا به فردی که از آن استفاده می کند ارتفاع میز قابل تنظیم می باشد.
  • از مواد اولیه مختلفی در ساخت این نیز استفاده می گردد که می تواند شامل: چوب، MDF، فلزی و… باشد و بنا به سلیقه درخواست مشتری انتخاب و ساخته می گردد. البته استفاده از میز کارشناسی شیک می تواند در روحیه فرد کارشناس و حتی مراجعه کنندگان وی تاثیر مثبتی داشته باشد. همچنین که انتخاب میزی مقاوم باعث می گردد تا سالیان متوالی بتوان از آن بهره جست و استفاده نمود.
  • ساخت این نوع میز به صورتی است که راحتی را برای کاربر فراهم می سازد تا بتوان در ساعات طولانی بدون خستگی ناشی از نشستن نادرست و مواردی از این قبیل کار خود را به نحو احسن انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مقالات مرتبط

دسترسی سریع