داتیس پارتیشن

پارتیشن آموزشگاه گیتار

آنچه در این مقاله می‌خوانید

پارتیشن آموزشگاه گیتار

همیشه موسیقی روح بخش و آرامش بخش انسانی بوده است. کسی نیست که از موسیقی خوشش نیاید و آن را بد تلقی کند. اگرچه موسیقی های اعتراضی به تازگی ایجاد شده اند که مانند قبلی ها آرامش بخش نیستند. در این میان گیتار شاید بتوان گفت که پرطرفدارترین آلت موسیقی است که هر روز بر تعداد این طرفداران افزوده می شود.

گیتار یک آلت موسیقی غربی بوده که در میان جوانان طرفدارانی دارد که نوازنده نیز هستند. پارتیشن بندی آموزشگاه گیتار نیز تا حد شبیه به سایر آموزشگاه هاست با این تفاوت که این بار باید دیوارها را با نقاشی های گیتار رنگ آمیزی کرد.

پارتیشن بندی MDF یا شیشه ای می تواند به زیبایی آموزشگاه خیلی کمک کند. باید حتما حداقل دو یا سه گیتار در آموزشگاه موجود باشد تا هنرآموزان که هنوز نتوانسته اند گیتاری را خریداری کنند بتوانند در آموزشگاه تمرین کرده و آن را بیاموزند.

هنرآموزان این نوع آموزشگاه بیشتر جوانان هستند بنابراین تزریق هیجان به پارتیشن بندی می تواند به افزایش مشتریان آموزشگاه منجر شود.

وجود گیتار الکتریکی نیز در آموزشگاه لازم و ضروری است ولی بهتر است که آموزش با گیتارهای غیرالکتریکی انجام شود.

پارتیشن آموزشی و مبلمان آموزشگاه گیتار

مبلمان آموزشگاه نیز باید بر همین اساس باشد طوری که نوآموزان بتوانند با گیتار ارتباط مستقیم برقرار کرده و روح آموزشی در کل آموزشگاه جریان داشته باشد.

حتما یک نت نگهدار برای آموزشگاه لازم و ضروری است تا بتوان کاغذهای نت را روی آن نگه داشت و بر همان اساس موسیقی را نواخت.

کف پوش و دیوارهای آموزشگاه نیز می تواند در جهت القای روحیه آموزشی با تصاویر گیتار و نت های موسیقی رنگ آمیزی شود، بدین ترتیب یادگیرندگان با شور و اشتیاق بیشتری به آموزشگاه مراجعه خواهند کرد.

البته بهتر است که چند استاد در آموزشگاه حضور داشته باشند و آموزش فقط به یک استاد محدود نشود در این صورت آموزش قوی تر و بهتر خواهد بود.

بهتر است که قفسه ای برای آلبوم های موسیقی مد نظر گرفته شود تا بتوان از آلبوم های موسیقی نواخته شده برای تدریس نیز استفاده کرد. آلبوم های موسیقی مانند الگو هستند و اساتید می توانند یادگیرندگان را نسبت به یادگیری این الگوها ترغیب کنند.

البته همیشه ابتکار و خلاقیت حرف اول را می زند و باید با خلاقیت و ابتکار الگوهای دیگری را برای آموزش ایجاد کرد.

خلاقیت و ابتکار می تواند از جانب نوآموزان موسیقی نیز باشد. اتاق مدیریت می تواند از سایر اتاق ها جدا باشد، البته در آموزشگاه های بزرگ و دارای مجوز از وزارت ارشاد اسلامی این چنین است.

آموزشگاه های با مساحت کم این چنین نیست، و شاید اتاق مدیریتی نداشته باشد. در آموزشگاه هایی با مساحت کم شاید یک نفر وظیفه مدیریت و آموزش یادگیرندگان را بر عهده داشته باشد، این چنین آموزشگاه هایی فقط یک اتاق دارد و مدرس و هنر آموز در یک اتاق، قرار دارند و آموزش می بیند.

در آموزشگاه های بزرگ کلاس ها به صورت عمومی برگزار می شود و چندین استاد موسیقی به امر تدریس مشغول هستند و البته تدریس خصوصی می تواند در کلاس های جداگانه برگزار شود ولی هزینه آموزش عمومی نسبت به خصوصی پایین تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مقالات مرتبط

دسترسی سریع