داتیس پارتیشن

پارتیشن اداری مات
پارتيشن كلاس هاي آموزشي

آنچه در این مقاله می‌خوانید

پارتیشن اداری مات در یک نگاه

امروزه پارتیشن های شیشه ای جایگزین تیغه های گچی گذشته شده اند. پارتیشن های شیشه ای نور را عبور می دهند. همین عامل باعث می شود تا محیط کار برای بسیاری از افراد به یک محیط دلنشین تبدیل شود. حال با توجه به این قضیه پارتیشن های مات با پارتیشن های شفاف چه تفاوت هایی دارند؟

ویژگی های پارتیشن اداری مات

  • رعایت حریم خصوصی

پارتیشن با شیشه کدر و مات به حفظ حریم خصوصی افراد کمک می کند و باعث خواهد شد تا چهره اشخاص به خصوص در ملاقات های کاری مشخص نباشد.

  • ارتباطات

پارتیشن مات باعث می شود که ارتباطات بین کارکنان قطع شود ولی برعکس پارتیشن های شفاف به ایجاد روابط کمک بسیار زیادی می کنند. دیده نشدن افراد یکی از دلایل ارتباطات ضعیف در پارتیشن کدر است.

  • تشریک مساعی

پارتیش کدر مانع تشریک مساعی بین کارکنان می شود. شیشه های مات در واقع کشنده ایده بوده و افراد و کارکنان در پشت شیشه های مات محبوس می شوند. شما می توانید هم از شیشه های مات و هم از شیشه های شفاف استفاده کنید تا هم حریم خصوصی افراد حفظ شود و هم این که ابتکار و خلاقیت افراد هم در محیط کار بروز کند.

  • زیباشناسی

شیشه های کدر و مات سازه باعث خواهد شد تا لک موجود در آن ها به مرور زمان هم مشخص نباشد در حالی که این گزینه در سازه های شفاف دیده نمی شود. البته می توانید رنگ و میزان کدری شیشه ها را نیز کم و زیاد کنید و فقط از شیشه هایی با کدر خیلی زیاد استفاده نکنید.

در واقع پارتیشن کدر فقط بین افراد مرز ایجاد می کند ولی می تواند به حفظ حریم خصوصی افراد کمک کرده و در عین حال نور را عبور دهد.

البته گاهی اوقات شیشه مات به منحصر بفرد بودن محیط و دفتر کاری کمک خیلی زیادی می کند و باعث می شود که دفتر کاری شما جلوه خاصی داشته باشد.

حتما سازه شیشه ای مات را به شیشه سکوریت مجهز کنید تا بر ایمنی آن افزوده شود. بنابراین استحکام بیشتری خواهد داشت و در مقابل ضربات نیز مقاوم خواهد بود. شیشه های سکوریت نیز می توانند شفاف یا کدر باشند.

با نصب سازه های مات، کارکنان و مدیران، امنیت بیشتری را احساس خواهند کرد. ارتفاع این نوع سازه ها می تواند از نصف تا کامل تغییر کند.

شما باید متناسب با نیازهای خود ، سازه را خریداری کنید. ضخامت شیشه نیز ۶ میلیمتر است و به همین دلیل می تواند تا حدی در مقابل ضربات مقاوم باشد.

مدیران به وسیله سازه های شیشه ای می توانند کارکنان خود را به خوبی مدیریت کنند. حتی می توانند با خریداری سازه هوشمند، نور را مدیریت کنند و لازم نیست که همه سازه را مات و کدر کنند.

مدیران می توانند به وسیله پرده های هوشمند، نور محیط را تنظیم کنند. ویژگی دیگر این شیشه ها این است که می توانند به پرده نمایش تبدیل شوند و بنابراین لازم نیست که شما برای به نمایش درآوردن اسناد و مدارک خود، پرده نمایشی را برقرار کنید تا بتوانید یک جلسه کاری هوشمند را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مقالات مرتبط

دسترسی سریع