داتیس پارتیشن

پارتیشن کافی شاپ
پارتيشن كافي شاپ

آنچه در این مقاله می‌خوانید

پارتیشن کافی شاپ

کافی شاپ یک محل تفریحی است که البته جوانان بیشتر از این محل استفاده می کنند. اگرچه مواد غذایی عرضه شده در کافی شاپ در مقایسه با سایر اماکن کمی گران تر به نظر می رسد ولی این افزایش قیمت به دلیل مواد غذایی متفاوتی است که عرضه می شود.

می توانید دکوراسیون داخلی کافی شاپ را متفاوت طراحی کنید تا مشتریان بیشتری را جذب کنید. حتی می توانید از وسایل دکوری هم برای پارتیشن بندی کافی شاپ استفاده کنید تا زیباتر و شیک تر به نظر برسد.

در پارتیشن بندی کافی شاپ، مبلمان خیلی اهمیت دارد، مبلمان هرچه قدر راحت تر باشد به همان اندازه مشتریان از کافی شاپ شما تعریف خواهند کرد.

روی میز اپن آشپزخانه دستگاه های قهوه ساز می تواند قرار گیرد. البته در برخی از کافی شاپ های سلف سرویس مشتریان می توانند از خودشان پذیرایی کنند ولی در اکثر کافی شاپ ها ، کافی من موظف به پذیرایی از مشتریان است.

به هر حال هرچه قدر کافی شاپ شما شیک تر باشد به همان اندازه مشتریان بیشتری خواهید داشت. سرویس بهداشتی بهتر است که از مبلمان و آشپزخانه کافی شاپ دور باشد تا نظافت و تمیزی کافی شاپ رعایت شود.

پارتیشن کافی شاپ
پارتیشن کافی شاپ

پارتیشن کافی شاپ و ایجاد هماهنگی مبلمان با کف و دیوارهای کافی شاپ

دیوارها و کف کافی شاپ بهتر است که با مبلمان همرنگ باشد، بدین ترتیب چشم های مشتریان اذیت نخواهد شد، البته تضاد آفرینی در رنگ گاهی اوقات می تواند مناسب باشد ولی ایجاد همرنگی بین کف و دیوارها با مبلمان یکی از روش هایی است که باعث شیک شدن کافی شاپ شما خواهد شد.

می توانید از آینه های تمام قد در کافی شاپ خود استفاده کنید. البته برخی مواقع نیز می توانید آینه هایی در دیوار کاشت کنید تا مشتریان خودشان را در آینه ببینند.

بهتر است که کف کافی شاپ پارکت یکپارچه باشد بخاطر این که امروزه پارکت بهترین گزینه برای کف پوش کف کافی شاپ هاست.

شما باید در قفسه های خود انواع و اقسام قهوه ها را داشته باشید و مطابق میل مشتریان قهوه دلخواه آن ها را تهیه کنید. پارتیشن کافی شاپ خود را مطابق با تکنولوژی روز ایجاد کنید.

همیشه بوی مسحور کننده قهوه باید از کافی شاپ به مشام برسد. کافی من می تواند حتی برای جلب مشتریان بیشتر، سرویس های دیگری را در نیز کافی شاپ خود ارائه کند به طور مثال می تواند یک گروه موسیقی کوچکی را در روزهای خاص دعوت کند تا در آن روز به مناسبت خاصی آهنگی را برای مشتریان بنوازند.

مبلمان کافی شاپ می تواند به صورت ردیفی کنار و به موازات با مبلمان دیگری قرار گیرد که اکثرا سه نفری هستند، در این مبلمان ها سه نفر در یک ردیف و سه نفر روبرو با آن ها می نشینند.

شما می توانید از مبلمان با روکش چرمی هم استفاده کنید و این همان ارج نهادن به مقام مشتری است و هرچه قدر بر کیفیت خدمات خود بیفزایید مشتریان به ارزش خود پی خواهند برد.

مشتریان کافی شاپ شما را لایق خود می دانند که به همین دلیل ترجیح می دهند که به کافی شاپ شما مراجعه کنند. بنابراین رعایت ادب لازم بوده و بهتر است که محترمانه با آن ها برخورد کنید. هرچند یکبار می توانید پارتیشن و دکوراسیون کافی شاپ خود را تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مقالات مرتبط

دسترسی سریع