داتیس پارتیشن

پارتیشن پنت هاوس
Penthouse partition

آنچه در این مقاله می‌خوانید

پارتیشن پنت هاوس

پنت هاوس مترادف با لوکس بودن است. زمانی که اسم زیبای پنت هاوس را می شنویم به یاد خانه ای فاخر و گرانبهایی می افتیم که همه جای آن لوکس و شیک است. پارتیشن بندی پنت هاوس نسبت به بقیه مکان ها و جاها قدری متفاوت است. به همین دلیل پارتیشن مسکونی پنت هاوس خیلی زیبا خواهد بود.
از آنجایی که پنت هاوس همیشه در آخرین طبقه ساختمان قرار دارد بنابراین پارتیشن بندی‌ آن نیز متفاوت خواهد بود.
پارتیشن پنت هاوس نسبت به بقیه موارد پارتیشن مجلل و لوکس بوده و حتی لازم است که از گرانبهاترین و باکیفیت ترین مواد اولیه استفاده شود.
حتی می توان از درها و شیشه های رنگی برای پارتیشن بندی استفاده کرد. در ایران نیز پنت هاوس هایی وجود دارد که با بهتری طراحی ها و معماری ها تزئین و آراسته شده اند.

پارتیشن پنت هاوس

پارتیشن مسکونی پنت هاوس های شمال تهران
پنت هاوس هایی که در شمال شهر قرار دارد همگی جزء بهترین بوده و در پنت هاوس ها می توان از ترکیب شیشه و MDF استفاده کرد و این نوع ترکیب بهترین بوده و می تواند به پنت هاوس جلوه خاصی بدهد.
به هنگام پارتیشن بندی باید به کلیه نیازهای ساکنین توجه کرد که در عین زیبایی، همه نیازهای ساکنین برآورده شود. به طور معمول در همه پنت هاوس ها، که در بالاترین طبقه ساختمان یا به عبارت بهتر در آسمان خراش قراردارد، استخر و جکوزی وجود دارد و جزء لاینفک پنت هاوس به شمار می رود.
حتی برخی مواقع مالکان پنت هاوس محلی را برای نشست و برخاست هلی کوپتر شخصی خود مدنظر قرار می دهند که باید شرکت های پارتیشن ساز به این مقوله هم دقت و توجه داشته باشند.
درها و پنجره ها را می توان به صورت کشویی نصب کرد که همین در فضا صرفه جویی خواهد کرد و باعث خواهد شد تا بتوان المان های دیگری را هم به فضای پنت هاوس اضافه کرد. البته قرار بر این نیست که فضای داخلی و خارجی سازه شلوغ و درهم و برهم باشد، شلوغ بودن یا مرتب بودن فضای داخلی پنت هاوس یک امر سلیقه ای است و ممکن است که نفری دوست داشته باشد که فضای داخلی پنت هاوس خود آرام وساکت و مرتب باشد.
می توان بالکن پنت هاوس را با شیشه طراحی و نصب کرد که بر زیبایی واحد مسکونی خواهد افزود. نورگیری به داخل واحد مسکونی خیلی مهم است و بنابراین باید حتما نورگیری طبیعی خورشید جزء ملزومات بوده و باید اجرا شود. سازه مسکونی پنت هاوس شاید هم زیبا و هم دشوار باشد بخاطر این که در بالاترین قسمت ساختمان بوده و شرکت سازنده باید عوامل محیطی را نیز مد نظر داشته باشد.
بنابراین می توان گفت که مالک و صاحب پنت هاوس می تواند بالاترین قیمت ها را برای پارتیشن بندی آن پرداخت کند ولی شرکت های سازنده نیز نهایت دقت و توجه خود را بجا بیاورند تا کار به نحو احسن انجام شود.
سازه های متحرک باعث زیبایی هرچه تمام پنت هاوس می شوند. در برخی پنت هاوس ها می توان پیست دوچرخه سواری و سالن اسکواش، بوستان کودک، زمین تنیس و کترینگ را مشاهده کرد که باعث جذابیت بیشتر پنت هاوس می شود.
حتی در برخی دیگر اتاق پیانو نیز مشاهده می شود که باید سازه جداگانه ای برای آن مدنظر گرفت. شرکت سازنده سازه باید با توجه به خواسته صاحب پنت هاوس و مساحت محل، سازه ها را نصب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مقالات مرتبط

دسترسی سریع