داتیس پارتیشن

کاربردها، مزایا و انواع پارتیشن تک‌جداره
20170520_193102

آنچه در این مقاله می‌خوانید

کاربردها، مزایا و انواع پارتیشن تک‌جداره

امروزه پارتیشن یکی از ابزار مهم و ضروری در ساخت، تجهیز یا تغییر دکوراسیون داخلی ساختمان می‌باشد. باتوجه‌به نوع کاربرد، جنس مواد اولیه تولیدکننده پارتیشن و مواردی ازاین‌دست انواع مختلفی را برای پارتیشن‌ها در نظر می‌گیرند. یکی از انواع پارتیشن نوع تک جداره آن است که در این مقاله به بررسی کاربردها، مزایا و انواع پارتیشن تک‌جداره خواهیم پرداخت.

پارتیشن تک‌جداره مانند سایر انواع آن به‌عنوان یک جداکننده فضا و همچنین زیباسازی داخلی ساختمان مورداستفاده قرار می‌گیرد که دارای انواع مختلفی نظیر پارتیشن تک‌جداره شیشه‌ای، آلومینیومی، چوبی و… می‌باشد.

کاربردها، مزایا و انواع پارتیشن تک‌جداره

پارتیشن تک‌جداره

کاربردهای پارتیشن تک‌جداره

از کاربردهای پارتیشن تک‌جداره می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مناسب برای جداسازی فضای اداری: از پارتیشن تک‌جداره به دلیل تنوع بالایی که در طرح، اندازه و جنس دارد در موارد گوناگونی نظیر پارتیشن‌بندی ادارات و سالن‌های اداری مورداستفاده قرار می‌گیرد. درصورتی‌که تنها نیاز به یک جداکننده باشد که زیبایی را نیز به همراه داشته باشد می‌توان از انواع شیشه‌ای آن استفاده نمود اما درصورتی‌که بخواهید فضایی را بپوشانید انواع چوبی، فلزی و یا شیشه‌ای مات آن مناسب‌تر است.
  • تغییر دکوراسیون فضای منزل: در این مورد موارد گوناگونی وجود دارد به‌این‌ترتیب که برای جداسازی قسمتی از فضای نشیمن می‌توان از مدل‌های شیکی که از جنس چوب یا MDF می‌باشد استفاده نمود. اما اگر بخواهید چیزی در آن طرف اتاق پیدا نباشد بهتر است از انواع پوشاننده آن مانند شیشه‌های مات و… استفاده گردد.
  • امکان جابه‌جایی در صورت نقل‌مکان: اگر شرکت یا منزل شما یا هر مکانی که قرار است از پارتیشن تک‌جداره در آن استفاده نمایید اجاره‌ای است نیاز به نگرانی نیست به این دلیل که از مهم‌ترین ویژگی‌های پارتیشن قابلیت نصب و باز نمودن و همچنین جابه‌جایی آسان این است. در این شرایط شما می‌توانید به‌راحتی اجزای پارتیشن نصب شده را جدا نموده و پس از نقل‌مکان در جایی دیگر مورداستفاده قرار دهید یا اگر دیگر نیازی به آن ندارید آن را با قیمتی مناسب به فروش برسانید.

مزایای پارتیشن تک‌جداره

  • وزن کم و سبک بودن و به همین دلیل قابلیت جابه‌جایی راحت دارد.
  • امکان تنظیم ارتفاع نسبت به دیوارهای کاذب در این مدل بیشتر است به‌این‌ترتیب که می‌توان ارتفاع کوتاه را برای آن در نظر گرفت یا آن را بلندتر نصب نمود.
  • هزینه پایین‌تر نسبت به نوع دوجداره آن می‌باشد.
  • به‌راحتی قابلیت نصب و جمع‌آوری دارد.

امکان استفاده از قفل‌ویراق برای این مدل از پارتیشن وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مقالات مرتبط

دسترسی سریع