داتیس پارتیشن

تطابق پارتیشن با مبلمان
Match partition with furniture

آنچه در این مقاله می‌خوانید

تطابق پارتیشن با مبلمان در محیط های اداری

تطابق پارتیشن با مبلمان به خصوص در محیط های اداری خیلی مهم است. مطابقت  رنگ پارتیشن با مبلمان در زیبایی بصری تاثیر به سزایی دارد. براساس ارزیابی های انجام شده مشخص شده که ۸۰ درصد کارکنان به تنهایی کار می کنند. به اشتراک گذاشتن فضای کاری باعث ارتقاء کیفیت کار کارکنان می شود. میزهای اداری جدید به شرکت و سازمان حال و هوای جدیدی را تزریق می کنند. هرچقدر محیط اداری بهتر سازمان دهی شده باشد به همان اندازه عملکرد کارکنان هم افزایش خواهد یافت.

اصولا به جداسازی واحدهای اداری از یکدیگر پارتیشن بندی گفته می شود، و زمانی که جداسازی با مبلمان یکی به لحاظ رنگ و فرم یکی باشد، زیبایی و آرامش بصری را ایجاد می کند. در سال های گذشته پارتیشن ها به طور معمول از چوب ساخته می شد و تا سقف ادامه می یافت.

البته گاهی اوقات تزئیناتی بر روی آن قرار می گرفت. پارتیشن های خانگی دو فضای نشمین و پذیرایی را از هم جدا می کردند، و در محیط های اداری مانع تلفیق چندین بخش کاری نسبت به هم می شدند. برای این که پارتیشن بندی مناسبی را ایجاد کنید، باید در ابتدا، پلن فضای مورد نظر خود را ترسیم کنید، همیشه براساس مقیاس و مساحت مجموعه خود، پارتیشن بندی کنید، پارتیشن بندی باید به گونه ای باشد که به تردد افراد لطمه ای وارد نکند، همیشه پارتیشن شما باید با فرم و اندازه و فرم مبلمان مطابقت داشته باشد.

تطابق پارتیشن با مبلمان
تطابق پارتیشن با مبلمان

شما می توانید با تلفیق پارتیشن و مبلمان فضای خالی محیط اداری را به گونه ای بیارایید که خیلی زیباتر به نظر برسد. تلفیق میزها، قفسه ها و کابینت ها باعث خواهد شد تا محیط اداری شما سازمان یافته تر باشد که مناسب کارکنان شما خواهد بود. می توانید برای کامپیوترها فضای به خصوصی را ایجاد کنید. مبلمان می تواند در هر اندازه ای برای پارتیشن وجود داشته باشد.

میزهای جدید با دور چینی فلزی زیباتر به نظر می رسند. اپراتور به همه فضاهای میز دسترسی دارد و هیچ چیز از دسترس او دور نیست. اکسسوری هایی مانند کشوهای فایل، قفسه هایی دارند  که کیبورد و موس می توانند در آن جای بگیرند. پارتیشن ها به راحتی مونتاژ و دمونتاژ می شوند.

بعضی پارتیشن ها به صورت جدا از سایر پارتیشن ها بوده و در واقع در این پارتیشن اپراتور به تنهایی و از سایرین جدا کار می کند که به طور معمول منشی شرکت است که تماس های خارج از شرکت را به نفرات مربوطه در داخل شرکت ارتباط می دهد.

مشابه به این در هتل ها، بخش پذیرش هتل همین وظیفه را به انجام می رساند. مبلمان اداری مناسب برای محیط های اداری، صندلی های چرمی است که به چرخ هایی مجهز است که می تواند در جهات بالا، پایین، راست و چپ حرکت کند. مبلمانی که برای محیط اداری انتخاب می کنید، باید راحت باشد، به گونه ای برای کار کارکنان مانع و مزاحمتی ایجاد نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مقالات مرتبط

دسترسی سریع