داتیس پارتیشن

راهنمای خرید میز کنفرانس
IMG_20181004_180858

آنچه در این مقاله می‌خوانید

خرید ملزومات اداری نیاز به تخصص ویژه ای ندارد اما بهتر است که قبل از خرید این ملزومات اطلاعاتی درباره آن داشته باشید. در این مقاله سعی گردیده است یک راهنمای خرید میز کنفرانس مختصر به شما ارائه گردد.

میز کنفرانس یکی از ملزومات ضروری اداری است که در اتاق جلسات یا برخی مواقع در اتاق مدیر قرار می گیرد. از موارد استفاده ی آن می توان به: برگزاری جلسات، نشست های درون شرکتی و مواردی از این قبیل اشاره نمود. برای خرید میز کنفرانس بهتر است مواردی را در نظر داشته باشید. این موارد به شرح زیر است:

خرید میز کنفرانس
میز کنفرانس

هدف از خرید میز کنفرانس چیست؟

قبل از اینکه اقدام به خرید یک میز کنفرانس برای اداره یا دفتر کار خود کنید بهتر است هدف خود را از این خرید مشخص نمایید. برخی از انواع میز کنفرانس با ظرفیت های بالا جهت برگزاری جلسات بزرگ میباشد اما برخی از انواع آن مناسب با اتاق مدیر جهت مراجعه ارباب رجوع یا جلسات درون گروهی است. پس قبل از خرید لازم است هدف و نیاز خود را تعیین نمایید.

ابعاد را تعیین کنید

مشخص نمودن ابعاد اتاقی که قرار است میز کنفرانس در آن قرار گیرد و همینطور جای قرارگیری آن بسیار مهم است. برخی از میز ها به حدی بزرگ و غیر قابل تفکیک اجزای میز می باشند که از درب های معمولی اتاق داخل نمی گردد بنابراین بهتر آن است که قبل از خرید ابعاد میز و اتاق را هماهنگ انتخاب نمایید.

میز کنفرانس را متناسب با دکوراسیون اتاق سفارش دهید.

نقش میز کنفرانس به دلیل دارا بودن ابعادی بزرگتر نسبت به میز مدیریتی و سایر ملزومات اداری در دکوراسیون داخلی اتاق مدیر یا سالن جلسات بسیار مهم است. در برخی ادارات و شرکت های کوچک این نوع میز را در اتاق مدیر قرار می دهند و از آن به عنوان میز جلسات درون شرکتی، جلسات رسمی با سایر ارگان ها یا میزی که توسط ارباب رجوع مورد استفاده قرار می گیرد درنظر می گیرند.

بودجه خود را مشخص نمایید

با تعیین میزان بودجه بندی و مقدار هزینه ای که برای خرید میز کنفرانس در نظر دارید می توانید گزینه های مورد نظر خود را محدود کرده و انتخاب راحت تری داشته باشید. در این صورت انتخاب های شما در محدوده ای مشخص از نظر قیمتی قرار می گیرد و اگر نکات گفته شده ی فوق را در کنار آن مدنظر قرار دهید می توانید خریدی مطمئن انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مقالات مرتبط

دسترسی سریع