داتیس پارتیشن

سیر تکاملی پارتیشن
سير تكامل پارتيشن

آنچه در این مقاله می‌خوانید

سیر تکامل پارتیشن

در گذشته های خیلی دور مردم پارتیشن را نمی شناختند و قسمت های مختلف خانه را با مصالح ساختمانی از هم جدا می کردند. به تدریج و با پیشرفت های تکنولوژیک، مردم با پارتیشن آشنا شدند ، بنابراین قسمت های مختلف ساختمان به وسیله آن از هم جدا می شدند و این امکان وجود داشت که قسمت های داخلی خانه نیز از هم جدا شوند. مواد اولیه پارتیشن در ابتدا از پارچه و چوب بود. پارتیشن های ابتدایی به صورت قفسه هایی روی سقف قرار می گرفتند که امکان جایگذاری وسایل مختلف برروی آن ها وجود داشت. همین امر نشان می داد که این امکان کاربردی بوده و یک پیشرفت فانتزی نیست.

سیر تکامل پارتیشن
سیر تکامل پارتیشن

پارتیشن بندی

استفاده بهینه از فضا همان پارتیشن بندی است. این امکان بیشتر در فضاهای بزرگ کاربرد دارد بخاطر این که می توان یک فضای بزرگ را به چندین فضای کوچک تقسیم کرد. حتی می توان وسایل تزیینی را برروی پارتیشن قرار داد بنابراین در دکوراسیون خانه نیز تاثیرگذار است. البته امروزه پارتیشن به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می شود. ثابت با پیچ و مهره به زمین متصل می شود و در دو اندازه بلند و کوتاه طراحی و ساخته می شود. متحرک نیز متناسب با فضاهای مختلف جابجا شده و براساس دکوراسیون محیط تغییر می کند.

متریال پارتیشن های خانگی و اداری

مواد اولیه پارتیشن های خانگی و اداری متفاوت هستند و شما باید متناسب با فضای کاربردی خود آن ها را انتخاب کنید. به تازگی پارتیشن های شیشه ای تولید شده که زیباست، شفافیت این نوع موجب شده تا بر زیبایی محیط خود بیفزایند. نظافت و نگهداری پارتیشن شیشه ای راحت بوده و می توان آن را با مواد شوینده تمیز کرد. شما می توانید با پارتیشن شیشه ای فضای بسیار زیبایی را در خانه خود ایجاد کنید.

البته حتی می توانید با خلاقیت و ابتکار از پارتیشن شیشه ای به نحو احسن استفاده کرده و بر زیبایی محیط خود بیفزایید. شما می توانید اتاق خواب را از فضای سالن جدا کنید، البته رعایت اصول به همراه با خلاقیت باعث زیبایی بصری محیط شما خواهد شد.

سیر تکامل پارتیشن به لحاظ مواد اولیه

پارتیشن شیشه ای

البته پارتیشن های شیشه ای به صورت تک جداره یا دو جداره، فریم دار یا فریم لس، مات و غیرمات، کشویی و تاشو تولید و نصب می شوند. پارتیش های دوجداره عایق صدا بوده و بنابراین در محیط شما، آلودگی صوتی وجود نخواهد داشت. پارتیشن شیشه ای بخاطر بی رنگ و شفاف بودن با محیط مجاور خود تطبیق پیدا می کند. پارتیشن های شیشه ای در ابعاد و اندازه های گوناگونی تولید می شوند. شما می توانید متناسب با محیط خود، یکی را برگزینید. پارتیشن MDF نیز طرفداران خود را دارد و برخی از مشتریان این را سفارش می دهند.

مدت زمان ماندگاری

پارتیشن شیشه ای در مقایسه با سایر پارتیشن ها ماندگاری بیشتری دارند و براحتی نصب می شوند. ادارات و شرکت های خصوصی بهتر می توانند از این نوع استفاده کنند. شما می توانید با شیشه سکوریت بر ایمنی آن شیشه ای بیفزایید. پارتیشن شیشه ای ماندگاری بیشتری دارد و باعث زیبایی بیشتر محیط می شود.

نحوه سفارش پارتیشن از داتیس پارتیشن

برای تماس و دریافت مشاوره از کارشناسان ما می توانید با شماره تلفن های ۰۹۱۲۶۴۴۸۰۳۵ و ۰۹۱۲۶۲۷۰۲۸۴ تماس حاصل فرمایید و یا اینکه از طریق ارسال شماره تلفن و موضوع درخواستی خود به آدرس ایمیل info@datispartition.com با ما در ارتباط باشید. لازم به ذکر است ساعت پاسخگویی از ۸ صبح لغایت ۸ شب حتی در ایام تعطیل می باشد.

شرکت داتیس پارتیشن با چندین سال سابقه در زمینه طراحی ، تولید و نصب پارتیشن های اداری ، کابینت ، دیوار کوب و سقف کاذب افتخار این را دارد تا خدمات شایانی به هموطنان عزیز ارائه دهد . لازم به ذکر است که شرکت داتیس پارتیشن آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی به صورت رایگان به کلیه هموطنان عزیز میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مقالات مرتبط

دسترسی سریع