داتیس پارتیشن

مزایای پارتیشن اداری
IMG_20200222_124801

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مزایای پارتیشن اداری

با استفاده از یک پارتیشن اداری ، می توانید فضای دفتر خود را به راحتی به مناطق جداگانه تقسیم کنید و به شما این امکان را می دهد که بخشهای مختلف شرکت خود را در یک گروه قرار دهید. سرمایه گذاری در دیوارهای پارتیشنی اداری در هزینه های ساخت و نوسازی صرفه جویی زیادی می کند. اگر مدت ها بعد تصمیم گرفتید که می خواهید طرح خود را دوباره طراحی کنید ، پارتیشن های دفتر و دیوارهای ماژولار ما می توانند برای برآوردن خواسته های شما مرتب شوند.

اطلاعات پارتیشن اداری و دیوار مدولار

فضای اتاق کار خود را با تقسیم به دفاتر جداگانه ، کلاس های درس و سایر مناطق کاری به حداکثر برسانید. همچنین برای فضاهای خرده فروشی و انبار مناسب هستند.

یکی دیگر از مزایای پارتیشن اداری جابجایی مجدد ساده می باشد

با کمک پارتیشن های اداری ما دفتر خود را دوباره طراحی کنید. اجزای استاندارد ما به شما امکان می دهند که دیوارهای پارتیشن را به هر روشی که متناسب با نیاز شما باشد ، تغییر شکل دهید.

شما همچنین می توانید آنها را در انواع بافت و رنگ پیدا کنید.

تمام محصولات ما با مواد با کیفیت ایجاد می شوند ، و طول عمر طولانی را تضمین می کنند. هنگامی که به یک پارتیشن نیاز دارید که نویز را کاهش دهد و شرایط خاصی را داشته باشد ، تیم تولیدی ما قادر به طراحی راه حلهای سفارشی است که مطابق مقررات و الزامات خاص صنعتی باشد.

پارتیشن های اداری و دیوارهای ماژولار برای بهتر شدن طراحی شده اند پارتیشن گچی(کناف): برای محافظت در برابر آتش و ایزوله سازی صدا ، از پروفیل های گالوانیزه برای شاسی کشی و در دو طرف پارتیشن از پنل های گچی استفاده می کنیم.

سیم کشی: برای سهولت و زیبایی و همچنین صرفه جویی در هزینه ها ، به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت سیم کشی (برق،تلفن و شبکه) را دارا می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مقالات مرتبط

دسترسی سریع