داتیس پارتیشن

پارتیشن جزیره

آنچه در این مقاله می‌خوانید

پارتیشن جزیره در یک نگاه

جزیره سرزمینی است که از کشوری دور افتاده و مردمانی هر چند به تعداد کم در آنجا زندگی می کنند. امروزه جزایر متعلق به دولت ها و کشورها بوده و خیلی کم می توان جزایری را یافت که به شخصی تعلق داشته باشد.

جزایر بیشتر امروزه کاربری گردشگری دارند و بسیاری از مردم به جزایر ملی و بین المللی سفر می کنند تا از نواحی دیدنی آن بازدید کرده و سفری خوش را تجربه کنند.

جزیره کیش و قشم در ایران نیز از این قانون تبعیت می کند و مردم ایران در هر موقعی از سال به این جزایر سفر می کنند تا یک سفر رویایی را تجربه کنند.

جزیره کیش اکنون یک منطقه آزاد تجاری هم محسوب می شود و بسیاری از شرکت ها تجاری کشور در این منطقه از کشور فعالیت می کنند.

بخاطر توریستی بودن هتل های ۵ ستاره بسیار زیبایی در جزیره کیش تاسیس شده اند که مسافران را بخود جذب می کنند.

در کنار ساحل، وسایل تفریحی مردم کار گذاشته شده است که از اسکی جت گرفته تا شنا کردن در اعماق دریا را در بر می گیرد. پارتیشن مسافری در اندازه های گوناگونی وجود دارد و می تواند در سطح جزیره توزیع شود.

پارتیشن جزیره

پارتیشن بندی بوستان های جزیره

بوستان های بسیار زیادی در سراسر جزیره کیش پراکنده شده اند و باغ پرندگان نیز در این جزیره وجود دارد. کشتی به گل نشسته یونانی یکی از جاذبه های گردشگری است که در این جزیره وجود دارد.

پاساژهای تجاری بسیار زیادی در این جزیره وجود دارد که مردم از آن می توانند خرید کرده و دیدن کنند. خارجیان برای ورود به این جزیره لازم نیست که ویزایی دریافت کنند و به همین دلیل با استقبال گرم خارجیان مواجه شده است.

جزیره قشم یکی دیگر از جزایر ایرانی است که در کنار خلیج فارس آرمیده و مردم نیز مانند جزیره کیش از آن استقبال می کنند.

در این جزیره بنادر صیادی و ماهیگیری بسیار زیادی وجود دارد که ماهیگیران از آن به عنوان ماهیگیری استفاده کرده و امرار معاش می کنند.

بخاطر توریستی بودن مردم از آن استقبال کرده و در ایام تعطیلات و سایر اوقات سال به این جزیره مسافرت می کنند.

مردم می توانند با انواع و اقسام تفریحات دریایی خود را سرگرم کنند. این جزیره جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد. این جزیره نیز مانند جزیره کیش منطقه آزاد تجاری است و بسیاری از شرکت های تجاری ایرانی در آن فعالیت می کنند.

هتل ۵ ستاره بسیار زیبایی پذیرای مسافران است و مسافرین می توانند متناسب با بودجه خود در هتل مناسب شرایط خود اقامت کرده و از سفر تفریحی خود لذت ببرند.

در نزدیکی اسکله انواع و اقسام کشتی های تفریحی پهلو می گیرند و مسافران می توانند با قایق ها و کشتی های تفریحی دل به دریا بزنند و تفریح کنند.

پارتیشن بندی جزیره به پارتیشن بندی استخر بسیار شبیه است و با این تفاوت که مساحت پارتیشن بندی شده نسبت به استخر بسیار زیاد است و پارتیشن بندی های زیاد و متنوعی باید انجام گیرد تا مردم و مسافران نهایت رضایت را داشته باشند. در پارتیشن بندی جزیره باید به فرهنگ و خواسته مردم احترام گذاشته طوری که برای تغییر و بهبود پارتیشن بندی دوباره شرکت های پارتیش بندی قبلی وارد عرصه شده و پارتیشن های جدیدی را نصب کنند. پارتیشن مسافری جزیره می تواند ثابت یا متحرک باشد و این بستگی به نوع سازه ای دارد که قرار است نصب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مقالات مرتبط

دسترسی سریع