داتیس پارتیشن

پارتیشن کافی نت
پارتيشن اداري كافي نت

آنچه در این مقاله می‌خوانید

پارتیشن کافی نت

امروزه کافی نت ها به محلی برای ثبت نام های اینترنتی تبدیل شده اند. به غیر از این که مردم می توانند در هر لحظه ای از شبانه روز به کافی نت مراجعه کرده و ایمیل خود را چک کرده یا مطالب مورد علاقه خود را جستجو کنند.

سازه چوبی کافی نت ها را حتما مشاهده کرده اید، هر کاربری در یک ایستگاه مشخص شده کامپیوتر می نشیند و کاربر نزدیک به او حتی نمی تواند مشخصات کاربری او را مشاهده کند و این به معنی امنیت بیشتر و حفظ حریم خصوصی در کافی نت است.

البته در دوران گذشته این چنین نبوده است و کاربران اینترنت می توانستند مشخصات کاربری نزدیک به خود را مشاهده کنند.

اکثر سازه ها چوبی و از MDF بوده و کیس کامپیوترها نیز در زیر میز پارتیشن قرار می گیرد. حتی در برخی از کافی نت ها، کاربران می توانند از لپ تاپ استفاده کنند، اگرچه خیلی برای مدیر کافی نت گران تمام می شود ولی نشانه ارج نهادن به مشتری است.

پارتیشن کافی نت

البته به دلیل این که کیس کامپیوتر وجود ندارد می توان گفت که فضای پارتیشن بسیار زیاد خواهد بود. میز پارتیشن نیز می تواند چوبی و از نوع MDF  باشد.

سازه چوبی کافی نت باید متحرک باشد تا بتوان در جابجایی کافی نت آن را در مکان دیگری برقرار کرد. در کافی نت کاربران خیلی زیادی وارد و خارج می شود.

پارتیشن اداری کافی نت و امنیت بیشتر

نصب دوربین مدار بسته برای کافی نت لازم است. بدین ترتیب می توان کلیه تغییرات ورود و خروج را ثبت کرد. گاهی مواقع دو یا چند دوست به کافی نت مراجعه می کنند و همگی آن ها فقط از یک کامپیوتر استفاده می کنند در این چنین مواقعی فقط یکی از نفرات از کامپیوتر استفاده می کند و بقیه تابع او هستند بقیه ناچارند که صندلی های سایر پارتیشن ها استفاده کنند یا این که سرپا بیاستند.

در برخی کافی نت ها، به دلیل این که مقدار زمان اختصاص داده شده کاربران خیلی زیاد است سلف سرویس های نوشیدنی ارائه می شود. در این زمان کاربران با خویشاوندان خود در خارج از کشور چت متنی یا تصویری را به انجام می رسانند.

حتی در برخی از کافی نت ها، از میزهای گروهی استفاده می شود. در این نوع میزها یک یا چند کاربر پشت کامپوتر می نشیند. البته در اکثر مواقع مدیران کافی نت پشت این چنین میزی می نشینند.

حفظ حریم خصوصی کاربران اینترنت در کافی نت بسیار مهم است. پارتیشن بندی کافی نت بسیار مهم است و باید با دقت و توجه خاص انجام شود.

پارتیشن کافی نت نیازمند مراقبت و توجه مدیر کافی نت است و هرگونه تغییری در ساختار پارتیشن باید با نظارت مدیر کافی نت به انجام برسد.

حتی می توانید برای زیبایی بیشتر از پارتیشن های شیشه ای استفاده کنید تا فضای کافی نت بزرگ به نظر برسد. البته باید نسبت به پنل های شیشه ای خیلی دقت کنید تا شکسته نشوند. نصب شیشه سکوریت می تواند از شکستن شیشه پارتیشن جلوگیری کند. شیشه سکوریت چند لایه بوده و به همین دلیل در برابر شکستن مقاومت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مقالات مرتبط

دسترسی سریع