داتیس پارتیشن

پارتیشن کلاس های آموزشی

آنچه در این مقاله می‌خوانید

  1. پارتیشن کلاس های آموزشی کارگاهی در یک نگاه

پارتیشن کلاس های آموزشی کارگاهی تا حدودی به پارتیشن کلاس های آموزشی شباهت دارد با این تفاوت که این بار آموزش در کارگاه برگزار می شود و کلاس های جنبه عملی دارند و دانش آموزان یا دانشجویان این بار با جنبه عملی دروس آشنا می شوند.

در مقطع متوسطه می توان به کلاس های فنی و حرفه ای اشاره کرد که هر هفته یکبار در کلاس های کارگاهی فنی و حرفه ای در مدرسه برگزار می شود و در سطح دانشگاه می توان کلاس های عملی پزشکی، دندانپزشکی  و سایر رشته های کاربری اشاره کرد که در آن دانشجویان با جنبه کاربردی علوم آشنا شده و در کلاس های عملی شرکت می کنند.

البته کلاس های کارگاهی می تواند در شرکت ها و ادارات نیز برگزار شود تا کارکنان با دروس مشخص شده که شرکت و سازمان برای آن ها مدنظر گرفته آشنا شوند.

پارتیشن کلاس های آموزشی

پارتیشن آموزشی مختلف جهت کلاس کارگاهی

این نوع کلاس ها جهت آشنایی کارکنان با کارهای جدید شرکت و سازمان برگزار می شود. پارتیشن بندی کلاس های کارگاهی می تواند میزی جهت قراردادن دستگاه پخش مدارک تصویری روی پرده، یک پرده نمایش، صندلی هایی به تعداد افراد شرکت کننده ، یک میز بلند یا کوتاه جهت کنفرانس که اکثر مواقع یک میز بلند تمام قد بوده و فقط سر سخنران مشخص است، گاهی مواقع میزهای دایره ای شکل که در آن صورت وسایل پذیرایی از قبل روی میزها قراردارد یا این که زمان پذیرایی وسایل پذیرایی شامل نوشیدنی و خوراکی ساده بین حضار توزیع می گردد.

پارتیشن آموزشی کلاس کارگاهی فقط کاربردی تر بوده و اصول عملی یا رشته مورد نظر تدریس می شود. پارتیشن ها بیشتر از نوع چوبی و MDF بوده و کف کلاس باید با دیوارها نیز همرنگ باشد تا چشمان حضار را اذیت نکند.

البته در اکثر اوقات تلویزیونی به دیوار نصب می شود تا مدارک تصویری به حضار نمایش داده شود. پارتیشن های دوجداره برای کلاس های آموزشی کارگاهی مناسب بوده و به سختی آسیب می بینند. پنل های دیوارهای پارتیشن های دوجداره باید ضدخش باشند تا بتوانند در درازمدت دوام بیاورند.

البته ضد خش بودن برای مبلمان اداری هم صدق می کند تا سطوح این نوع پارتیشن ها نیز خش بر ندارد و بتواند در درازمدت دوام داشته و در جلسات بعدی هم کاربرد داشته باشد.

این نوع پنل ها قبلا تولید شده و در نهایت جهت تولید مونتاژ می شوند. حتی می توان در پارتیشن های پارچه ای هم برای کلاس های کارگاهی هم استفاده کرد. پنل های پارچه ای بادوام بوده و در درازمدت هم کاربرد خواهند داشت.

در کل می توان گفت که کلاس های کارگاهی از آنجایی که جنبه عملی دارند و وسایل و دستگاه هایی در کلاس به کارگرفته می شود بنابراین پنل ها باید محکم و بادوام باشد تا برای جلسات بعدی هم استفاده شوند.

باید دیوارکوب هایی به دیوار نصب شوند تا اسپیکرها و بلندگوها روی آن ها قرار گیرد تا صدای سخنران به گوش حضار و مدعوین برسد. دیوارکوب ها نیز باید محکم بوده و نصب آن ها نیز باید محکم باشد تا به محض قرارگیری بلندگو از دیوار نیفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مقالات مرتبط

دسترسی سریع